60 Minutes

1

Astăzi revin cu un nou articol din categoria „Diverse” și este vorba despre o nouă experiență cu evadările. Da, se pare că am noroc cu escape room-urile, căci și de această dată, în trei camere am fost, și din toate am evadat cu succes. Bine, le acord meritele colegilor mei Andreea, Iulia, Andrei și Alex, să ne înțelegem. Dar să ne concentrăm pe camere, zic. Este vorba despre cele trei camere ale celor de la 60 Minutes: Prison Break, Black Magic și I Spy.

În Prison Break, așa cum sugerează și numele, trebuie să evadezi din închisoare. Ai la dispoziție 60 de minute și coechipierii, coechipieri care sunt împărțiți, jumătate într-o celulă, iar cealaltă jumătate în altă celulă. Acestea sunt perete în perete și deci veți putea colabora, lucru ce este extrem de indicat de altfel. Camera mi-a plăcut foarte mult, este autentică, chiar m-am simțit ca într-o celulă de închisoare. Este extrem de ingenioasă și de bine gândită. Foarte multe detalii subtile și tehnologie sunt încorporate cu finețe în această cameră. Cu alte cuvinte, dacă doriți să vă testați abilitățile de evadare, acesta este camera perfectă pentru voi. Noi am reușit să evadăm în 54 de minute.

4

Black Magic ne oferă o altfel de experiență, aceea de a fi vrăjitor. Povestea acestei camere este simplă: Regele aude de o poțiune magică ce poate oferi tinerețe veșnică și te trimite să o găsești pentru el. Pentru asta trebuie să te aventurezi în coliba vrăjitoarei, acolo unde te așteaptă pericole la fiecare pas și indicii. Este o cameră deosebită prin design și atmosferă. Mirosul specific, parcă de cozonac, îți îmbie nările și te invită să cauți râvnita poțiune. Dar nu trebuie să prisosești prea mult, căci în 60 de minute vrăjitoare se va întoarce și te va prinde. Noi ne-am descurcat destul de bine, în doar 30 de minute am reușit să găsim mult dorita poțiune. Tu cum o sa reușești?

2

În final am mers în I Spy, acolo unde ne-am transformat în niște veritabili spioni guvernamentali. Misiunea noastră era pe cât de simplă, pe atât de grea: să găsim o servietă și să ieșim teferi cu ea. Camera solicită destul de multă atenție, așa că mare grijă. Este ceva mai simplă în decor, dar parcă îți oferă o libertate de gândire și este foarte realistă. Noi zicem că ne-am descurcat decent, 37 de minute, rămâne de văzut cum vă veți descurca voi.

3

Pentru a vă putea încerca și voi măestria în una din cele trei camere sau, de ce nu, în toate trei așa cum am făcut noi, îi puteți găsi pe cei de la 60 Minutes pe strada I.L. Caragiale nr. 29. De asemenea puteți accesa pagina lor de facebook sau site-ul 60minutes.ro pentru rezervări. Eu vă urez mult noroc la evadat!

Lasă un comentariu