Recenzie: Avengers – Infinity War

3

Și iată că ziua cea mare a sosit: filmul așteptat de milioane de fani Marvel a intrat în cinematografe și este vorba de nimeni altul decât Avengers: Infinity War. Cred că s-au făcut atâtea speculații, iar lumea a creat atâtea teorii, astfel că nimeni nu a știut la ce să se aștepte cu adevărat de la acest film. Vă pot spune că toți vor fi uluiți, iar că Infinity War este de departe unul dintre cele mai balansate filme din seria Marvel. Aduce laolaltă zeci din super-eroii ce ne-au fost introduși de-a lungul celor 10 ani și are doza perfectă de acțiune, suspans, agonie, extaz și, desigur, umor. Mai multe vă spun în recenzia ce urmează.

5

Știm cu toții că antagonistul și cel ce este responsabil de declanșarea Războiului Infinitului, este Thanos (Josh Brolin) de pe planeta Titan. Având experiența propriei sale planete, acesta și-a creat un singur scop, bine definit: voia să aducă echilibru in Univers. Cum făcea asta? Cucerea planetă după planetă, iar în fiecare decima jumătate din populație. Astfel asigura continuitatea și echilibrul, spunea el. Ai spune că a intuit problema suprapopulării încă de pe atunci. Întâmplarea face că acum a pus ochii pe planeta Pământ. Noroc că îi avem pe Răzbunători, nu-i așa?

Când Thanos își punea în gând să curețe o planetă, să folosea de loialii lui slujitori din Ordinul Negru. Acești îl ajutau să pună mâna pe Pietrele Infinitului, ce îi dădeau poterea de a „restaura ordinea” în Univers. Acestea fiind spune, filmul nostru începe cam în punctul în care s-a terminat Thor Ragnarok. Vă mai aduceți aminte că profeția despre Asgard s-a împlinit, iar acest loc a fost distrus. Supraviețuitorii, împreună cu noul lor rege, Thor (Chris Hemsworth), și cu fratele acestuia, Loki (Tom Hiddleston), se îndreptau spre Pământ. Thor va fi practic primul Răzbunător ce va da piept cu puterile nemilosului Thanos. Ce se va întâmpla, dar mai important, ce căuta mai exact Thanos pe nava Asgardienilor, veți afla mergând la cinema.

6

Deși situația între Răzbunători nu era una tocmai roz, fiecare fiind împrăștiat acum în diverse colțuri ale lumii, la auzul venirii lui Thanos, toți se vor reuni sub o formă sau alta pentru a-i ține piept tiranului. Se crează astfel mai multe planuri, fiecare grup având un rol bine definit în misiunea de a-l împiedica pe Thanos să pună mâna pe Pietrele Infinitului. Dacă vor reuși super-eroii noștrii să-i țină piept lui Thanos sau dacă acesta va reuși să colecționeze toate cele șase Pietre, vă invit să aflați uitându-vă la film.

4

Avengers Infinity War este probabil cel mai așteptat film din tot universal cinematografic Marvel. Își propune să schimbe cu totul regulile jocului și să transmită un șoc privitorului. Aduce la un loc toți super-eroii prezentați în ultimii ani de Marvel pe marile ecrane, creând astfel un efect de scală. Filmul ne oferă acțiune din belșug, scene de luptă cu cadre ample, își păstrează totodată umorul caracteristic, dar prezintă și scene încărcate de emoție puternică. În final, vă spun ca este filmul pe care niciun fan Marvel nu poate să-l rateze. Să nu uitați de singura scenă after credits și fiți cu ochii pe cameo-ul lui Stan Lee.

1

Filmul are premiera pe 27 aprilie și este distribuit de Forum Film.

Reclame