Recenzie: Assassin’s Creed – Codul Asasinului

3

Cu siguranță măcar ați auzit, dacă nu chiar v-ați și jucat celebrul joc de la Ubisoft, Assassin’s Creed. A venit momentul că celebrul joc să primească și o binemeritată ecranizare, îndelung așteptată de miile de fani printre care mă număr. Cei de la Ubisoft au făcut o treabă extrem de bună cu această serie și foarte important, foarte mulți dintre dezvoltatori sunt români. Ca un fan veritabil ce sunt, nu am mai așteptat nicio clipă și iată că în această seară am ajuns la vizionarea primului film Assassin’s Creed. Mai multe detalii în recenzia ce urmează.

Pentru cei ce ați jucat jocurile lucrurile sunt destul de simple, ideea generală este aceeași, însă atenție, doar ideea. Personajul principal este Cal Lynch (Michael Fassbender), ultimul descendent de pe linia lui Aguilar, un asasin din perioada 1492, când templierii puneau stăpânire pe Spania și îl sileau pe Mohamed să le înmâneze Mărul Edenului.

5

În altă ordine de idei, Cal rămâne orfan de mic, duce o viață nu tocmai fericită și ajunge să fie condamnat la moarte pentru ucidere. Surprinzător însă, Cal pare că se trezește din morți undeva într-o facilitate din Madrid. Aici face cunoștință cu doctorul Sophia Rikkin (Marion Cotillard), care își dorea să vindece oamenii de violență. Cum dorea să facă asta? Prin găsirea Mărului Edenului, considerat ca fiind sămânța primei nesupuneri și cheia către rezolvarea tuturor problemelor.

Aparent Cal era descendent dintr-o linie de asasini care luptau să protejeze acest artefact de templieri. Acesta trebuia contectat la o mașinărie numită Animus cu care putea să retrăiască aminitirile strămoșilor săi. Ce s-a întâmplat în momentul în care Cal s-a conectat la Animus, dar și dacă au reușit să găsească Mărul Edenului, eu vă invit să aflați mergând la cinema.

2

Filmul Assassin’s Creed ne duce cu siguranță în universul creat de cei de la Ubisoft. Cadrele foarte autentice, schemele și stilul de luptă al asasinilor sunt foarte bine realizate. Cu siguranță acesta este doar începutul și sunt curios să văd în ce direcție se va îndrepta. Ideile conspirative din joc ne fac să ne întrebăm, oare chiar o fi vreun sâmbure de adevăr? În concluzie, filmul trebuie văzut de orice fan al acestei serii, va da mai mult suflu universului asasinilor.

4

Filmul are premiera pe 06 ianuarie și este distribuit de Odeon Film.