Recenzie: Thor – Ragnarok

1

Marvel ne duce mai aproape de Infinity War cu ce-a de-a treia parte din Thor – Ragnarok. Încă din trailer putem intui că stilul adoptat de cei de la Marvel rămâne neschimbat: acțiune învăluită de umor și ironie, de parcă totul este o joacă și nu ai zice o secundă că Asgard este pe cale de dispariție sau ceva. Filmul este bun, m-a amuzat copios, m-a ținut într-o constantă dorință de a vedea secvențele următoare. Mai multe despre el în recenzia ce urmează.

Să ne aducem puțin aminte din partea trecută, Loki (Tom Hiddleston) reușise să-l izgonească pe Odin (Anthony Hopkins) din Asgard și să-l exileze pe Pământ. Luându-i înfățișarea și locul la conducerea Asgard-ului, Loki ducea o viață foarte bună și lipsită de griji. Asta până ce Thor (Chris Hemsworth) se întoarce dintr-o misiune, chitit să-și înfrunte „tatăl”. Arătându-și adevărata față și recunoscând că este un impostor, Loki încearcă să o dea la pace cu fratele său.

6

Pleacă amândoi pe Pâmânt pentru a-l recupera pe Odin, însă surprize surprize, nu e de găsit acolo unde îl lăsase Loki. Cu puțin ajutor din partea „Maestrului Artelor Mistice”, îl găsesc pe tatăl lor muribund. Acesta își ia la revedere de la cei doi fii și le spune că, odată cu moartea lui, răul suprem se va dezlănțui. Acesta este reprezentat de Hela (Cate Blanchett), zeița morții și sora lui Loki și a lui Thor.

7

Planurile Helei erau mărețe, dorea să ajungă la cârma Asgard-ului și să-i extindă puterea dincolo de cele 9 Regate. Oricât au încercat Thor și Loki să o înfrunte, aceasta era prea puternică, reușind să-i izgonească pe o planetă izolată. Prin ce peripeții va trece Thor pe această planetă ciudată, cum îl va întâlni cu bunul său coleg Hulk (Mark Ruffalo), dar și dacă Asgard-ul va rezista mâniei Helei, vă invit să aflați mergând la cinema.

null

Nota generală pe care o transmite filmul este una de zeflemea. Tratează totul cu lejeritate, iar problemele nu sunt percepute chiar probleme. Umorul este prezent pe întreaga derulare a acțiunii, ironia, jocurile de cuvinte, replicile acide și tachinările dintre personaje fac deliciul audienței. Este stilul cu care ne-a obișnuit deja Marvel, poate chiar mai multe, însă le iese foarte bine. Filmul oferă și cadre ample de luptă, efecte speciale ce merită văzute în format 3D. În final să nu ratați cele două scene post-generic.

5

Filmul are premiera pe 27 octombrie și este distribuit de Forum Film.

Reclame