Recenzie: Wonder Woman

1

Încep prin a vă spune că Gal Gadot este într-adevăr o Wonder Woman. Personajul pe care îl interpretează are o ușoară naivitate, prezintă feminitate, dar foarte puternic și determinat. O combinație perfectă aș putea spune. De la capul locului vă spun că mi-a plăcut și că l-aș mai vedea măcar încă o dată. Să intrăm în pâine deci, recenzia mai jos.

A existat o vreme când zeii erau stăpâni peste această lume, iar Zeus, liderul lor, a decis să creeze oamenii, ființe iubitoare și pătimașe, pe care aceștia aveau să-i conducă. Problema a fost că Ares, unul din fii lui Zeus, și-a băgat coada și a creat gâlceavă în rândul oamenilor, certuri și conflicte ce au dus la războaie între aceștia. Pentru a echilibra balanța și pentru a readuce oamenii pe făgașul normal, Zeus a creat amazoanele, al căror scop era acela de a veghea asupra oamenilor și de a împiedica orice influență de-a lui Ares asupra lor.

NIGHTINGALE

Amazoanele locuiau pe o insulă de vis, Themyscira, izolate de oameni și de lumea înconjurătoare. Erau conduse de Hippolyta (Connie Nielsen) și împreună se antrenau pentru o eventuală întoarcere a lui Ares. Singurul copil de pe insulă era Diana (Gal Gadot), fata Hippolytei, ce își dorea foarte mult să învețe să lupte alături de surorile ei. Din nefericire mama ei era întru totul împotrivă și nu o lăsa nici să se apropie de locul de antrenament măcar.

Foarte determinată și neascultătoare din fire, Diana s-a antrenat pe ascuns chiar cu Antiope (Robin Wright), generalul amazoanelor și sora Hippolytei. După o vreme până și regina a înțeles că nu este altă cale și a acceptat antrenamentul Dianei. Toată liniștea de pe insulă dispare în momentul în care un avion se prăpușește în apă. Atunci Diana face cunoștință cu primul bărbat, britanicul Steve Trevor (Chris Pine), care aparent era urmărit de nemți. În câteva minune, plajele Temyscirei sunt umplute de soldați cu arme, ce vor ataca fără milă.

3

Amazoanele vor afla de la Steve, că lucrurile nu sunt atât de liniștite în lumea oamenilor, ba chiar avea loc un Război Mondial, cu foarte multe pierderi de vieți omenești. Diana rămâne impresionată de spusele lui Steve și vrea să îi ajute pe oameni. Din păcate Hippolyta se opune și decide că nu este de datoria amazoanelor să se implice în luptă. Dar ce credeți voi, a ascultat Diana de spusele mamei sale? Vă las să ghiciți, dar cred că răspunsul e evident. Ajunsă în Londra, vă invit să aflați ce a făcut Diana în privința războiului, cum s-a adaptat, dar și dacă l-a găsit pe Ares, cel răspunzător de răzvrătirea dintre oameni.

WONDER WOMAN

Wonder Woman este un film pe care l-aș putea revedea fără să mă plictisesc. Este filmul ce ne spune povestea prințesei Diana, cea care a luptat și a crezut în idealuri. Punctul cheie este și va rămâne Gal Gadot, transmite extraordinar de bine și rolul îi vine mănușă. Împreună cu Chris Pine au făcut un cuplu frumos. Alte detalii: scenele de luptă sunt puține, dar dinamice și bine realizate, actorul care îl întruchipează pe Ares nu este tocmai o alegere potrivită, aș fi văzut pe altcineva. În concluzie, vă recomand să mergeți la Wonder Woman, este mai mult decât un start bun al filmelor individuale cu eroii DC Comics, iar Justice League este pe drum.

WONDER WOMAN

Filmul are premiera pe 02 iunie și este distribuit de Vertical Entertainment.