Unde ne jucăm în Centrul Vechi? Simplu: La TrickZone

1

De mic am fost un împătimit al jocurilor video. Primul calculator l-am avut pe la vârsta de 8 ani și îmi aduc aminte că avea preinstalate vreo două jocuri demo. Cred ca le-am jucat și le-am răsjucat, până am descoperit revistele cu jocuri gen Level sau Pc Games și am trecut la un alt nivel. În fine, cu anii m-am tot jucat diversele vremii: GTA, NFS, FIFA CS 1.6 (nu era pe atunci Global Offensive) și desigur, WOW (prietenii știu de ce). Dar după o lungă perioadă, am crescut și am abandonat încet încet jocurile. Cu toate acestea, mi-au rămas în amintire și din când în când îmi vine cheful să mai joc câte ceva.

2

Vă zic că acum există locul ideal unde puteți încerca cele mai în vogă jocuri, chiar în Centrul Vechi. Titanii precum NFS, GTA 5, FIFA 17, Battlefield sau Mortal Kombat XL, pe toate le puteți încerca la TrickZone, cel mai nou local de jocuri video, dar și de board game-uri. Jocurile video sunt disponibile pe PS4 Pro sau Xbox One, iar display-ul se face pe televizoare 4K de ultimă generație, totul pentru o experință de neuitat cu prietenii la un #BoysNightOut corespunzător. Unde mai pui că au și o sală specială VIP unde imaginea este proiectată direct pe perete, iar senzația de joc este năucitoare.

5

TrickZone se află chiar în Centrul Vechi, pe strada Covaci, nr.4, la etajul 1. Vi-l recomand cu drag pentru o seara de pomină cu prietenii la un #BoysNightOut așa cum trebuie sau cu orice altă ocazie și prilej de relaxare. Îi puteți găsi și pe pagina lor de Facebook sau direct pe site.

3

Lasă un răspuns

