Recenzie: La La Land

5

La La Land, un film deosebit care m-a impresionat. Să vă spun un lucru: nu am văzut foarte multe filme muzicale la viața mea, drept vorbind cred că m-am cam oprit la Sunetul Muzicii și Moulin Rouge, nu m-au atras foarte tare. Idee este, însă, că ele transmit într-un mod deosebit sentimente și emoții. Recunosc că nu mă așteptam ca La La Land să-mi placă prea tare, nici muzical nu mă așteptam să fie, dar adevrul este că a îmbrăcat o poveste de dragoste foarte frumos, iar finalul a fost sfâșietor de realist. Mai multe vă spun în recenzie.

După un moment muzical de excepție, ne sunt introduse personajele principale. Protagoniștii noștrii stăteau într-o iarnă (nu vă faceți griji erau în LA și iarna nu era tocmai iarnă) la coadă pe autostradă, unul în spatele celuilalt. Pe de-o parte era Mia (Emma Stone), tânăra actriță, în devenire, ce-și exersa un rol pentru audiții, iar pe de altă partă era Sebastian (Ryan Gosling), un iubitor înrăit al jazz-ului. Aproape că soarta a făcut ca ei să se nimerească acolo, pe acea autostradă, în acel moment, nu credeți? Din păcate nu s-au cunosc, tot ce au avut a fost un schimb de replici acide din trafic.

1

Mia era o fată extrem de talentată, care lăsase totul pentru a deveni actriță. Din nefericire pentru ea, cel mai apropiat contact cu actoria era cafeneau din zona Hollywood în care lucra ca barista. Încerca să obțină un rol, nu o putem acuza de asta, dar nu trecea niciodată de nicio audiție. Situația lui Sebastian era oarecum similară, era un excelent pianist, dar fusese tras în piept și acum era într-o situație delicată. Îi plăcea extem de mult jazz-ul și visa că într-o zi își va deschide propriul club de jazz, unde va putea cânta în voie. Dorința lui era să readucă jazz-ul în prim plan, să reaprindă flacăra.

4

Mă veți întreba probabil cum au ajuns cei doi să se cunoască până la urmă? Cum aveau să se comporte doi artișit talentați, dar oarecum neglijați de soartă? Ei bine, nu o să vă spun. Va trebui să mergeți la cinema să aflați chiar voi toate aceste detalii. Vă garantez că este o poveste deosebită, acompaniată foarte frumos de scene muzicale superbe.

Se spune despre La La Land că are șanse la Oscar, vom vedea. Până atunci este un film de dragoste ce transmite sentimente puternice. Finalul este sublim, o explozie de emoții ce nu vor lăsa pe nimeni nepăsător. Cei doi actori, jos pălărie, au executat niște roluri extrem de complicate și de expresive. Nu mai vorbesc de coregrafia pe care au fost nevoiți să o învețe. În concluzie, până se decide dăcă va fi cel mai bun film al anului sau nu, eu zic să mergeți să-l vedeți. Vizionare plăcută!

3

Filmul are premiera pe 23 decembrie și este distribuit de Freeman Entertainment.

Reclame